האם אתה צריך להשקיע בברז מטבח נשלף?

אם אתה מציב מחדש את ברז המטבח שלך, סביר להניח שאתה תוהה אם עליך להשקיע בברז מטבח או לא. אם אתה שוקל לרכוש ברז מטבח חדש, תגלה שיש מספר יתרונות לבחירת אחת. אתה יכול לבחור מתוך מגוון סגנונות וצבעים, ותוכל גם לבחור ברז עם טכנולוגיה בעלת ביצועים גבוהים, כגון טכנולוגיית SelectFlo. טכנולוגיה זו מאפשרת לך להתאים אישית את דפוס הריסוס ולחסוך מים.

מהו ברז מטבח נשלף?

ברז מטבח נשלף הוא סוג של ברז משטח הדשא המציע צינור או זרבובית שחוזרים מהברז. סגנון ברז זה מעשי מאוד ומציע גמישות רבה יותר מהברז הרגיל. עם זאת, זה נוטה גם ללבוש. למרבה המזל, ברז מסוג זה קל יחסית לתיקון.

לשלוף ברזים הם אידיאליים למטבחים קטנים יותר ומודרניים יותר מכיוון שהם קומפקטיים יותר ומציעים גימורים נוספים. הם הרבה יותר קלים לשימוש והם בדרך כלל מדויקים הרבה יותר. עם זאת, חשוב לציין כי התקנה מקצועית מומלצת מאוד לפעולה חלקה וארוכת טווח.

בעיה אחת בברז נשלף היא הצינור שהחליק למטה. על מנת למנוע את התרחשות זה, יש להחיל חומר סיכה על הצינור וראש הריסוס. אם הבעיה נמשכת, עליך לשקול להחליף את הצינור. לחלופין, אתה יכול לרכוש חלקי חילוף עבור הברז.

הבדל עיקרי נוסף בין ברז מטבח נשלף לבין ברז מטבח רגיל הוא הזרם שלו. ברז משיכה כולל צינור ארוך יותר וזרבובית קצרה. זה קול יותר מבחינה ארגונומית ומעניק לך גמישות רבה יותר בזמן השימוש בברז. סוג זה של ברז מטבח אידיאלי גם לכיורים כפולים שכן הוא מאפשר לך למלא סיר על השיש.

ברז מושך חוסך מקום במטבח קטן. עם זאת, עיצוב זה אינו אידיאלי לכיורים גדולים. זה גם מגביל את לחץ המים בגלל זרבובתו הגבוהה.

האם ברזים נשלפים טובים?

כאשר מחליטים אם לקנות ברז מטבח נשלף או מושך מטה, שקול תחילה את הצרכים שלך. לשני סגנונות הברז היתרונות והחסרונות שלהם. ברז נשלף דורש כיור עמוק, ואילו ברז נשלף יכול לעבוד בכל כיור בגודל. הזבוב הוא קצר יותר, מה שמקל על מילוי סירים ומחבתות שיושבים על השיש. בנוסף, ברז נשלף נוח הרבה יותר לשימוש, ולא תצטרך לדאוג להתיז או לטפטוף. ברז משיכה הוא גם בחירה טובה לכיור כפול, בו הצינור יכול להתרחב לכיוונים מרובים.

ישנם מספר מותגים של ברזי מטבח נשלפים. כמה מהמותגים המובילים כוללים Wewe, Vfauosit ו- Bravebar. מוצרים אלה מדורגים על ידי 1,122 צרכנים ובעלי דירוג ממוצע של 4.9 מתוך חמישה. אחת הדרכים הטובות ביותר לבחור ברז נשלף היא לקרוא ביקורות צרכניות באופן מקוון. ביקורות רבות של קונים בפועל יעניקו לך מושג טוב למה לצפות.

רבים מהברזים הללו מגיעים עם תכונות נוספות, כמו טכנולוגיית הפעלת מגע. טכנולוגיה זו מאפשרת לך לכבות את הברז עם מגע פיזי מינימלי, ולהפחית את הסיכון להתפזר או להפעלה מקרית. יש ברזים אפילו עם LED המשתנה בצבע המספר לך כאשר המים חמים מדי או קרים מדי.

כיצד לבחור ברז מטבח נשלף?

ברזי מטבח מגיעים במגוון תצורות, גימורים וטווחי מחירים. יש אחד שמתאים לכל העדפה אסתטית. משוך את הברזים ומושך את הברזים הן שתי אפשרויות פופולריות. עם זאת, יש להם כמה הבדלי מפתח. למד כיצד לבחור את ברז המטבח הנכון לצרכים שלך.

כשמדובר בסגנון ברז, שקול את המראה של כל המטבח שלך. הברז צריך להיות אלגנטי ולהתאים לאלמנטים האחרים בחדר. זה אמור להיות קל לחזור בו ולהתרחב ולא אמור לגרום לצינור לתלות בצורה מסורבלת. עליכם לבחור ברז עם מנגנון נעילה לצינור. בנוסף, וודא שהראש אינו תלוי שלא לצורך כאשר הוא אינו בשימוש. דגמי ברזים רבים כוללים מערכת עגינה מגנטית שתשמור עליה במקום כשלא בשימוש.

אם יש לך פלאש אחורי, בדוק את מפרטי היצרן. ברזים רבים יש מרווחים מינימליים לפלאש האחורי. ודא שיש לך מספיק מקום לפינוי זה. אם ה- Backsplash קרוב מדי, בחר ברז המשתרע רק קדימה. זה בטוח יותר מברז עם תרסיס צדדי, שיכול למרוח את פני השטח.

גורם נוסף שיש לקחת בחשבון הוא קצב הזרימה. קצב הזרימה מתייחס למספר הגלונים של המים שהברז יכול להתמודד עם דקה אחת. בברזים ישנים יותר, המספר הזה היה שני גלונים לדקה, בעוד שבברזים מודרניים יותר יש קצב זרימה של 1.8 ליטר לדקה.