היתרונות של ייעוץ הנדסי

מהנדסים העוסקים בתחום הייעוץ ההנדסי מסוגלים לעבוד עם לקוחות בתכנון מערכות האינסטלציה, הממטרות והסניטציה בביתם. שירותים אלו יכולים לכלול תכנון מלא של אוורור ומיזוג אוויר. המטרה העיקרית של שירותים אלו היא לוודא שהמבנה בטוח עבור התושבים. שירותים אלו נועדו גם להפוך את הבית לחסכוני יותר באנרגיה. בנוסף, הם יכולים לסייע בהפחתת עלות הבניין.

אינסטלציה


צוות מהנדסי אינסטלציה של DC נמצא במשימה לשפר את הביצועים והאמינות של הבניין. הם משתמשים בטכנולוגיה העדכנית והטובה ביותר בטכנולוגיה המובילה בתעשייה כדי להבטיח נסיעה חלקה עבור פרויקט הבנייה שלך. עם למעלה מעשור של ניסיון בתחום הבנייה, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהפרויקט הבא שלך יצליח. בין אם אתם זקוקים לעזרה באיתור צינור דולף או בתכנון מערכת מים חמים לבית מלון חדש, אתם יכולים לסמוך על המומחיות שלהם.

הצוות יכול גם לבצע תיאום קצר חשמלי ופתרון תקלות של מערכות MEP לא תקינות. בסיס הידע שלהם הוא שאין שני לו. החלק הטוב ביותר הוא שהם יכולים גם לספק לך הערכת עלויות מפורטת עבור תיקון, חלופה והצלה. מעריך העלות שלהם הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהפרויקט שלך יהיה דק. צוות מהימן של אנשי מקצוע לצדך ישמור על התקציב והפרויקט שלך על לוח הזמנים. למחלקת האינסטלציה של ADC יש את האנשים הנכונים, את הכלים הנכונים ואת הגישה הנכונה כדי להבטיח שהפרויקט הבא שלכם יצליח.

מחלקת האינסטלציה של ADC היא השם היחיד שאתה יכול לסמוך עליו בכל הנוגע לתכנון מערכות המים והפסולת של הבניין שלך. צוות המקצוענים שלהם מורכב מאנשים מסורים ומקצועיים שמבינים את החשיבות של בניין מעוצב היטב.

מערכות תברואה וספרינקלרים


מערכות ספרינקלרים והשקיה חשובות בתחומים רבים. הם מגנים מפני שריפות, פיצוצים ותקריות אחרות בבניינים. המומחיות של מהנדס מקצועי יכולה לספק תובנות חשובות לנושאים כגון תאימות לקוד, בטיחות במקום העבודה, סוגיות סביבתיות ועוד. חלק מהענפים המעסיקים מומחי ספרינקלרים כוללים את תעשיית הבנייה, הנדסת מכונות ומכבי האש.

מעצב ספרינקלרים הינו מומחה בתכנון והתקנה של מערכות ספרינקלרים לכיבוי אש. אנשים רבים בתחום זה מיומנים גם בהנדסת חשמל ואינסטלציה, בעירה ואוורור מכני וניתוח תקלות. מומחה ממטרות והשקיה טוב יכול להיות חבר מפתח בצוות הפרויקט. בנוסף, ייתכן שמומחה יוכל להעיד בנושאים כגון ציות לקוד, סוגיות סביבתיות ועוד.

לג'ארד מילר יש יותר מ-15 שנות ניסיון בתעשיית ההגנה מפני אש. הוא שימש כמעצב, מנהל פרויקטים ומנהל. הוא עבד עם בתי חולים, בתי ספר ומתקנים אחרים. הוא מאמין ביתרונות של צוות עיצוב חזק. הוא גם היה חבר ועדת NFPA 33. הוא שימש גם ככבאי מתנדב עבור מכבי האש של אינווד. הוא השלים יישומי משאבות כיבוי, בדיקות ובדיקות מאוניברסיטת אוקלהומה סטייט בשנת 2008. הוא NICET Level III בפריסת מערכות מבוססות מים.