התקנת דלת כיס

כאשר אתם שוקלים להתקין דלת כיס בביתכם, חשוב להקפיד על מספר דברים. הדבר הראשון שכדאי לדעת הוא שדלתות אלו יכולות להיות דרך מצוינת להצהיר. עם זאת, כדאי לזכור כי ישנם סוגים שונים של דלתות כיס. אולי כדאי לשקול אחד שנפתח כמו דלת הזזה.

מתי כדאי לבחור בשילוב דלת כיס?


אחת המשימות המורכבות יותר הקשורות לבניית בית היא בחירת דלת הכיס הנכונה ושילובי החומרה. יש הרבה אפשרויות בחוץ וחלקן הרבה יותר יקרות מאחרות. עדיף להזמין קבלן שמתמחה בפרויקט. לאחר שאמרתי זאת, עדיף לעשות שיעורי בית בתהליך הבחירה כדי לוודא שאינך שקוע בתהליך. בחירה בדלת הכיס הלא נכונה או חומרה לא תואמת יכולה להוביל לתיקונים יקרים ולביצועים חוזרים. זה נכון במיוחד אם התקציב שלך לא מאפשר פירוק מוחלט ובנייה מחדש.

באותו אופן כמו דלת הכניסה הישן, דלת כיס היא אידיאלית עבור חללים צרים כמו המטבח, חדר האמבטיה, המאורה או המשרד. ניתן לעצב דלתות כיס במגוון רחב של חומרים וצבעים. כמו בכל חומר בנייה, הבחירה תלויה בצרכים וברצונות הספציפיים שלך. בשלב התכנון, אין זמן טוב יותר לשקול את ההטבות והטרדות של דלת כיס. הבחירה הלא נכונה עלולה להיות יקרה ומביכה ממש. קבלן טוב ישמח לייעץ לכם לגבי האפשרויות הטובות ביותר ולוודא שתקבלו תמורה לכספכם.

מה חשוב לדעת לפני התקנת דלת כיס ?


אם אתם מתכננים להתקין דלת כיס בבית, יש כמה דברים חשובים שאתם צריכים לדעת לפני שמתחילים. אם אינך בטוח כיצד לעשות זאת, עליך לפנות לאיש מקצוע. קבלן מיומן יכול לעזור לכם לחסוך זמן וכסף.

הדבר הראשון שאתה צריך לדעת הוא שדלת הכיס שלך דורשת סוג מסוים של מסגור. זו לא דלת רגילה ואין לה מתגים או שקעים סטנדרטיים. כדאי גם לזכור שאסור להתקין אותו בקיר נושא עומס. אם כן, ייתכן שיהיה עליך להוסיף תמיכת תקרה.

אם אתה מתקין דלת בעצמך, הקפד לעקוב אחר קוד הבנייה המקומי שלך. אם אינך בטוח, בדוק עם היצרן. הם יספקו הוראות עבור סוג הדלת המסוים שלך.

לפני שתתחיל להרכיב את דלת הכיס שלך, עליך לוודא שהיא תתאים לפתח שבקיר שלך. אם לא, הדלת לא תיפתח כראוי. כדאי גם לוודא שיש מספיק מקום בקירות כדי לאפשר לו להחליק החוצה ונכנס.

תצטרך גם להתקין את החומרה של הדלת. זה כולל מנשאי גלגלים, ידיות וסיכת רצפה סמויה למניעת טריקת הדלת שלך.

דלתות הזזה


דלתות הזזה לדלתות כיס הן אופציה מצוינת לחדרים קטנים יותר. הם חוסכים מקום תוך מתן פתרון מסוגנן ופרקטי. הם גם מספקים הרבה צדדיות לריהוט. ניתן להתקין אותם בחדרים עם תכנית קומה הדוקה, כגון חדר אמבטיה או מטבח.

ישנם מספר סוגים שונים של דלתות הזזה לדלתות כיס. האחד הוא מהסוג ההולנדי, שנשלף משני הצדדים. הדלת מעט רחבה יותר מדלת כיס רגילה, אך היא עדיין צרה מספיק כדי להיכנס לדלת סטנדרטית בגובה 80 אינץ'.

סוג נוסף הוא דלת הכיס השקועה. הדלת מחליקה לתוך תא נסתר בתוך הקיר. המסלול השקוע מאפשר לדלת להחליק בקלות, אך אינו משנה את מראה הקיר.

בתחילת המאה ה-20, דלתות הכיס היו להיט גדול. הם היו פתרון חסכון במקום שהקל על מיקום רהיטים בבתים קטנים. הם גם היו טריק אדריכלי מגניב.

כיום, יצרנים רבים מציעים מערכות לדלת כיס, כולל אפשרויות לתקרה ולרצפה. החומרה כלולה בדרך כלל, ותהליך ההתקנה קל לעקוב. שילוב המסלול/רולר משתנה מיצרן ליצרן.

חשוב גם להבין למה הדלת מיועדת לעשות. ישנם סוגים רבים ושונים של מערכות דלתות כיס, ואפשר לבחור את המתאימה לצרכים שלך.