מחסן עצים

מדוע חשוב לקנות עצים ממחסני עץ מקצועיים?

ייבוא עץ מגיע עם חוקים ותקנות רבים, כגון חוק לייסי האוסר על מוצרים שנקטפו באופן בלתי חוקי או מכילים חומרים שנקטפו באופן בלתי חוקי מלהיות מיובאים לארצות הברית.

באופן דומה, מינים רשומים כמו עץ טיק אפריקאי ועץ רוז ברזילאי דורשים מהיבואנים להחזיק ברשיון פלגט כדי לייבא סוגים אלה של עץ.

איך מייבאים עץ?

ייבוא עץ למוצרים מסחריים או לשימוש אישי דורש מומחיות ודיוק, ולכן עבודה עם יבואן עץ מנוסה היא המפתח להבטחת העץ שלך מגיע כמתוכנן.

לפני תחילת תהליך היבוא / הייצוא, חשוב שתבין את כל הכללים והתקנות הרלוונטיים לסוג המוצר הספציפי שלך. יכולות להיות תקנות שונות החלות על סוגים שונים של עץ ועץ שיש להקפיד עליהם בעת משלוח מוצרים; לעמוד בהם כראוי.

לדוגמה, כשמדובר בייבוא עצים שנקטפו ממינים בסכנת הכחדה, מומלץ לבקש סיוע מיבואנית עצים שתוכל לספק לך תעודות מצטט (אמנה לסחר בינלאומי במינים בסכנת הכחדה) כהוכחה לכך שהוא נרכש כחוק מבלי לפגוע במינים בסכנת הכחדה כלשהם, והם חיוניים בכניסה למשלוח שלך לשוק האמריקאי.

אם אתה מייבא עץ שנופל תחת הגנת חוק לייסי, יש להכריז עליו בפני המכס האמריקני לפני היבוא למדינה מכיוון שאיסור זה אוסר על סחורות העשויות מחומרים שנקטפו שלא כדין.

משרד החקלאות של ארצות הברית שירות פיקוח על בריאות בעלי חיים וצמחים (אפיס) מחייב את כל מוצרי העץ הנכנסים לארצות הברית לעבור חיטוי כימי לפני שהם מורשים להיכנס, כדי להפחית את הסיכון מפני מזיקים ומחלות שאינם ילידים הנכנסים, להגן על הסביבה ולשמור על מערכות אקולוגיות.

אם משלוחי העץ שלך נופלים תחת תקנות אפיס, לפני שניתן לייבא אותם הם חייבים לקבל אישור ייבוא עץ ומוצרי עץ מאפיס. היתר זה חייב לתאר אילו שיטות טיפול יש להשתמש בכל משלוח ולהגיש יחד עם כל משלוח.

הגש בקשה להיתר שלך דרך אתר אפרמיט של אפיס, או פנה למשרד אפיס המקומי שלך אם אתה זקוק לעזרה בהשגת אחד.

איזו מדינה מייצאת עץ?

מדינות רבות ברחבי העולם מייצאות מוצרי עץ, מכפרים קטנים למדינות גדולות יותר כמו גרמניה. כל מדינה מייצאת מוצרי עץ שונים כגון עץ, קרטון ומרק שהם מספקים לשווקים שונים ברחבי העולם.

ארצות הברית היא היצרנית המובילה בעולם של עץ. היערות העצומים שלה מספקים אספקה אמינה של עץ גולמי ליישומי בנייה וייצור. בנוסף, אמריקה מארחת כמה חברות עץ גדולות, כולל תעשיות ויירהאוזר, רייוניר וסירה פסיפיק.

קנדה היא אחת משתי היצרניות והיצואניות המובילות בעולם של מוצרי יער. היצוא של מוצרי יער קנדיים מייצר יותר מ-17.1 מיליארד דולר בכל שנה, מה שמייצג כמעט 47% מסך הסחר הנקי שלהם.

קנדה שינתה בהצלחה את יצוא סיבי העץ שלה למרות הביקוש ההולך ופוחת מהשווקים המסורתיים בארצות הברית על ידי גיוון לשווקים אסיאתיים מתעוררים כמו סין. סין ומדינות אסיאתיות אחרות הופכות לשווקים מרכזיים למוצרים קנדיים.

סין התפתחה כמתחרה מרכזית לארצות הברית כיבואנית וצרכנית של עץ עץ רך קנדי ולוחות מבוססי עץ, המהווה 22% מצריכתם בשנה שעברה בלבד והיא צפויה לחוות עליות משמעותיות בהמשך.

אוסטרליה והולנד הן שתיים מהיבואניות המובילות של לוחות מבוססי עץ ברחבי העולם, הגדילו את היבוא שלהן ב -14% בשנה שעברה והקרינו צמיחה בשיעור שנתי ממוצע של 7% במשך שלוש שנים.

בריטניה היא יבואנית גדולה נוספת של ציפוי עץ ופאנלים, גדלה ב-7.0% משנה לשנה עבור היבוא בעוד היצוא עלה ב-2.96%.

בריטניה היא הצרכן השני בגודלו של ייצור עץ בעולם, מהווה כ-8.0%. היא מעסיקה כ-1.2 מיליון אנשי מקצוע בתעשיית היערות שמייצרים 1.7% מהייצור העולמי.

כיצד מועבר עץ במשלוח בינלאומי?

עץ הוא משאב חיוני במדינות רבות. הוא משמש כמקור אנרגיה מתחדשת, יצירת מקומות עבודה ותמיכה בפיתוח כלכלי תוך היותו חלק בלתי נפרד ממוצרים שונים כגון רהיטים, קישוט וייצור נייר.

הובלת עצים בינלאומית כוללת מצבים שונים. חברות מסוימות בוחרות בהובלה אווירית ואילו אחרות מעדיפות שירותי משאיות; הסוג שתבחר תלוי בסופו של דבר בגודל ובמשקל העומס שלך.

משלוח מטען גדול מדי דורש טיפול נוסף והתחשבות. לדוגמה, זה קריטי שממדים מדויקים יינתנו אם שולחים משהו כל עוד חתיכת עץ.

מטען עם ממדים גדולים מועבר בדרך כלל על קרונות שטוחים. אבל לפעמים חתיכת עץ כל כך גדולה שמשאיות שטוחות סטנדרטיות לא יכולות להכיל אותה.

בשלב זה, זה עשוי להיות מועיל למצוא צורות חלופיות של תחבורה. שירותי משלוח מסוימים מציעים קרונות שטוחים שנועדו במיוחד לשאת חתיכות גדולות של מטען.

אפשרות נוספת למשלוח עצים היא באמצעות ספינה. משלוחים אלה לעתים קרובות לנצל שירות מיכל מלא יכול לחסוך לך כסף עבור עומסים קטנים יותר.

אם בכוונתך לייצא בולי עץ או עץ מחוספס, וודא שהם מטופלים בחום ונשלחים במשטחים מוסמכים של ספק שירותי 15 מכיוון שלעתים קרובות קל לבולי עץ או עצים להידבק במזיקים ומחלות במהלך ההובלה.

לקבלת תוצאות מיטביות, מומלץ גם לשכור משתף פעולה לפיתוח שוק או מתווך סחר בינלאומי אחר שיסייע בבניית קשרים מעבר לים ולהבטיח שהמשלוחים שלך יגיעו לרשויות המתאימות ויוחזרו עבור כל דמי מכס או חובות שעלולים להיגרם.

יצואני עץ מצליחים מוגדרים על ידי מחויבותם לשווקים זרים ללא קשר לאתגרים שעלולים להתעורר. חברות אלה מקדישות משאבים מספיקים לחקר הביקוש הזר, יצירת קשרים בחו ל, ייצור, שיווק ומכירה של המוצר שלהם בחו ל.

למה לקנות עץ ממחסני עץ?

על ידי רכישת עץ מהיבואנים במקום ישירות מהיערות, ניתן להבטיח שהוא לא נקטף באופן בלתי חוקי ולהפחית את מספר הגופים המעורבים בשרשרת האספקה שלו – ובכך להפחית את סיכוני הזיהום ולהפחית את חשיפת הסיכון.

כנקודת התחלה טובה, זה רעיון טוב כדי להכיר את עצמך עם תקני בריאות ייבוא של סוג העץ שאתה מתכוון לייבא, כמו גם כל דרישות טיפול וניקיון זה חייב לספק לפני הכניסה למדינה שלך. אם מתעוררות שאלות או בעיות כלשהן, התייעץ מיד עם מתווך המכס או המשלח שלך.

ייבוא עצי חג המולד דורש טפסי הצהרה מיוחדים עם מידע ספציפי לגבי המקור, השם המדעי, הערך והתיאור שלו. יש למלא את טפסי ההצהרה הללו לפני שתמשיך.

בדיקת סיווג הסחר הבינלאומי של מוצרי עץ המיובאים למדינתך היא גם המפתח לקביעת שיעורי החובה עליהם, בהתאם לצורתם (בולי עץ, כדורים או נסורת), סוג (מחטניים או לא מחטניים), מינים ושיקולים אחרים. אתה צריך לצפות חובות שונות בהתאם משתנים אלה.

לפני ייבוא עץ, זה חיוני כי אתה מקבל אישורים פיטוסניטריים שהונפקו על ידי ארגונים לאומיים להגנת הצומח של המדינה המייצאת שלך. אלה יתוו את כל הטיפולים הנדרשים, תקני ניקיון או צרכי הסמכה לייבוא שלך.

אם יתעוררו בעיות בעץ שלך, חיוני לנקוט בצעדים מיידיים. לדוגמה, תוכל לבקש אישור לשחרור הסגר או להביא אותו ישירות למכון לחקר יערות באזורך לקבלת ייעוץ הערכה ואבחון.

גורם חיוני בעת ייבוא עץ צריך להיות הכללתו ברשימת המינים המפורטים בציטוטים, או ברשימה עם האמנה על סחר בינלאומי של מינים בסכנת הכחדה של חיות בר וצומח (מצטט). במצב כזה, עליך לפנות להדרכה של מתווך המכס או המשלח שלך.

לבסוף, בעת רכישת עץ מוסמך לצורכי יבוא, יער המקור שלו חייב לדבוק בשיטות ניהול יער בר קיימא המבטיחות את תנאיו החברתיים באזור הייצור שלו, כולל תשלומים שבוצעו ישירות לחקלאים קטנים או להטבות קהילתיות בכלל.

למידע נוסף לחצו

https://yeziravaetz.co.il/