שולחן מנהלים

מהו שולחן מנהלים?

שולחן מנהלים הוא סוג של שולחן המשמש מנהלים בעסקים. הוא עשוי מעץ מהונדס שהתייבש בכבשן ונתמך על ידי רגלי פלדה. השולחן כולל גם כרית כף רגל ושני מדפים פתוחים. העיצוב הפתוח של שולחן מנהלים מעניק לכם שפע של מקום לרגליים ומשטח עבודה מרווח.

מהו שולחן מנהלים?

שולחן מנהלים הוא סוג של שולחן גדול ורשמי באופן מסורתי. סוגים אלה של שולחנות בדרך כלל יש מגירות רבות ותאי אחסון. ניתן להתאים אותם גם לצרכים של המשתמש הבודד. שולחנות מנהלים משמשים לעתים קרובות על ידי מנהלים ואנשי ניהול. שולחנות אלה באים בגדלים שונים, אבל כולם חולקים כמה מאפיינים משותפים.

שולחן מנהלים איכותי עשוי מחומרים ברמה גבוהה. חומרים איכותיים כמו עץ מלא יחזיקו מעמד זמן רב יותר וייראו נהדר. הם גם נוטים להיות יקרים יותר, כדי להיות בטוח גורם זה בעת קבלת ההחלטה שלך. כמו כן, שולחן כתיבה איכותי יגיע בדרך כלל עם אחריות. כשאתה קונה שולחן מנהלים, חשוב לקחת בחשבון את גודל החלל בו אתה מתכוון למקם אותו.

שולחן מנהלים טיפוסי הוא 60 איקס 30 סנטימטרים, למרות שולחנות שונים עשויים להיות מדידות שונות במקצת. שולחנות מנהלים מגיעים גם בגבהים, רוחבים ועומקים שונים. שולחן מנהלים הוא רהיט המשמש לפעילות מקצועית ואקדמית. זה יכול להיות עשוי מעץ מלא, פורניר, או שניהם.

כשאתה קונה שולחן מנהלים, שקול את גודלו ואת סוג האחסון שהוא כולל. שולחנות מנהלים צריך להיות מספיק מגירות כדי להתאים משטח עבודה גדול ולספק שפע של אחסון. סוגים מסוימים של שולחנות מנהלים כוללים שתי מגירות קבצים בצדדים, מגירה מרכזית ותאי אחסון מרובים.

מה הגודל של שולחן מנהלים?

בעת רכישת שולחן מנהלים, חשוב לשקול מספר גורמים. אתה רוצה שולחן כי הוא לפחות 24 אינץ ' עמוק בגובה כף הרגל. מימד זה יקבע כמה מקום יש לך בכפות הרגליים והברכיים. בנוסף, חשוב לשקול כמה גבוה השולחן שלך צריך להיות. הגובה הממוצע לשולחן משרדי הוא כ -30 אינץ'.

שולחנות מנהלים הם בדרך כלל קצת יותר גדולים מאשר שולחנות הדום המסורתיים, עם שטח פנים גבוה יותר. רבים מעוצבים גם עם מגירות ושטח אחסון. הגודל הרשמי לשולחן מנהלים הוא 28 אינץ', אך רוב אנשי המקצוע רוצים משהו מרווח יותר. בין אם אתה קונה אחד למשרד ביתי או למשרד מקצועי, גודל שולחן ההנהלה חשוב. שולחן כתיבה גבוה מדי יכול להוביל לכאבי גב, לכן ברצונך לוודא שהשולחן בגודל מתאים.

גודלו של שולחן מנהלים תלוי בגודלו ובעיצובו. שולחנות אלה הם בדרך כלל בגודל 60 על 30 אינץ', ורובם בעומק 30 אינץ'. הם כוללים גם אחסון בשפע ומשטח כתיבה, שיכולים להכיל צג, מקלדת ומגשי נייר. חלקם אפילו גדולים מספיק כדי ששני אנשים יעבדו בנוחות ליד השולחן. כלל אצבע הוא שצריך להיות שטח שטח של כ -24 אינץ 'לכל אדם, כך שתזדקק לשולחן שיש בו שטח של לפחות 48 אינץ'.

בהתאם לצרכים של המשרד, שולחן מנהלים יכול לבוא במגוון גדלים. אם אתה צריך להיות גמיש יותר, אתה יכול לבחור אחד עם גובה מתכוונן. זה מאפשר לך לשנות את הגובה והמיקום של הצג והמקלדת שלך בזמן העבודה.

איך שולחן מנהלים מוסיף למשרד שלך?

שולחן מזכירה ושולחן מנהלים שונים מאוד זה מזה. שולחן ההנהלה נועד למשוך יותר תשומת לב ולהיות מוקד בחדר. שולחן עבודה מסוג זה גדול בהרבה ובעל משטח עבודה גדול יותר, המאפשר יותר מקום למסמכים ולעבודת מחשב. עם זאת, הוא חסר אחסון אנכי של שולחן מזכירה.

שולחן המשדר תחושת מקצועיות חיוני לכל מי שעובד מהבית. בין אם אתה עובד באינטרנט או מחזיק פגישות פנים אל פנים עם לקוחות, שיש שולחן בסגנון מנהלים במשרד מעבירה תמונה מקצועית. בנוסף, שולחן מסוגנן יכול לשפר את הביטחון העצמי שלך ואת הביצועים שלך. זה יכול לעזור שלך עבודה-חיים איזון גם כן. בסופו של דבר, שולחן בסגנון מנהלים צריך להיות השקעה שאתה יכול להרגיש טוב איתה.

בעת בחירת שולחן מנהלים, כדאי לשקול את גודל המשרד וסביבתו. באופן כללי, שולחן צריך להיות ברוחב של עשרים סנטימטרים לפחות, עם עומק מספיק לאביזרים. גובה השולחן צריך להתאים גם לגובה הכיסאות וכיסאות המבקרים שלך. אם אינך בטוח בכך, ישנם מחשבונים מקוונים שבהם תוכל להשתמש כדי לקבוע את הגובה הנכון. רק זכרו, השולחן והכיסאות צריכים לעבוד יחד כדי ליצור סביבת עבודה חלקה.

שולחנות מנהלים הם פריטי ריהוט מפוארים ואלגנטיים שמצהירים במשרד ביתי או בחדר עבודה. עם גודלם המשמעותי ועיצוביהם המעוטרים, הם מעוררים קסם של העולם הישן ואת העולם האקדמי.