שירותי איטום זפת חמה

מה הם שירותי איטום בזפת חמה?

שירותי איטום נתן לדוגמא, בזפת חמה מספקים דרך חסכונית להגן על מדרכת אספלט מפני חדירת מים או סגירת סדקים על פני השטח לצמיתות – הם הפיתרון שלך.

ניתוב סדק מספק קצוות נקיים יותר להדבקה אופטימלית של החומר ויוצר מאגר מוגדר, המאריך את חיי האיטום. ניתוב גם עושה שיטה יעילה ומהירה להכנת קירות סדקים ליישום איטום.

ההבדל בין חותם קר לאספלט חותם חם?

מדרכת אספלט דורשת טיפול מיוחד על מנת למנוע את הסלמת הנזק. שכירת קבלן אספלט כדי לטפל בבעיות פוטנציאליות יסייע להבטיח לך למנוע הפרעה נוספת של השירות למזער הפרעה של פעילויות יומיומיות.

סדקים נוצרים באספלט מסיבות שונות כמו מזג אוויר, רמות לחות, תנועת קרקע/הסטה וחומר בסיס לא מספיק/אספלט דחוס ומגולגל. כדי להגן על משטחי אספלט ולהימנע מנזקים הנגרמים על ידי גורמים אלה, יש לבצע פעולות איטום קבועות ואיטום סדקים באופן שוטף.

תיקון אספלט משמש לעתים קרובות כטיפול מקדים לטיפולי שטח אחרים הנדרשים על המדרכה, בעוד שאיטום סדקים יכול אפילו לשפר את תוצאותיהם!

לאיטום אספלט מילוי סדקים יש גם את היתרון הנוסף של סיוע לטיפולי שטח אחרים כמו מיקרו-משטח וציפוי חותם זפת חם בביצוע יעיל יותר, עם מחקרים המראים שהוא יכול אפילו להפחית את הצורך שלהם עד 100%! על פי כמה הערכות, טיפול מקדים במשטחים עם איטום סדקים כטיפול מקדים יכול להפחית באופן דרסטי טיפולים אחרים כמו מיקרו-משטח או ציפוי חותם זפת חם לחלוטין!

אספלט חותם קר הוא סוג של מילוי סדקים שניתן לשפוך שנועד להתאים ישירות מעל סדקים במדרכה ולמלא אותם. מורכב מאספלט מתחלב במים, אספלט חותם קר משתלב בצורה חלקה למדרכה שמסביב על מנת לעצור דליפה ולעצור כל התפתחות של בעיות נוספות.

ההבדל בין איטום אספלט למילוי?

אטמי סדק אספלט מגיעים בזנים רבים, מה שהופך אותו חשוב לבחור אחד המותאם לצרכי היישום האישיים שלך. האפשרויות הנפוצות כוללות זפת פחם, אטמי תחליב אקריליים וגומי.

אופן בחירת אוטם סדק אספלט יהיה תלוי בגורמים רבים, כולל הגיל והאקלים שלו. אם אתה גר באזור צחיח שבו כמות המשקעים מועטה, אוטם פולימר אקרילי עשוי להיות עדיף על פני אוטם זפת פחם לאיטום סדקים בחניה באספלט.

מדרכת האספלט שלך חייבת לקחת בחשבון גם אם הסדקים שלה עובדים או לא עובדים. סדק עובד מתרחב ומתכווץ בתגובה לשינויים בטמפרטורה או בעומס התנועה; סדקים שאינם עובדים נשארים סטטיים לאורך זמן.

מילוי סדקים עשוי להיות חסכוני יותר וקיצוץ בעלויות כאשר מתמודדים עם סדקי אספלט שאינם עובדים דקים יותר, אינם נעים אופקית או אנכית ואינם נעים מאשר מריחת מילוי סדקים ישירות. במקרים כאלה, מילוי סדקים עשוי לספק את הפתרון הטוב ביותר לטווח הארוך.

בעת בחירת אוטם סדק אספלט, חפש אחד שהוא עמיד בפני אולטרה סגול, עמיד ועמיד בפני מזג אוויר כדי לסייע בהגנה מפני נזקי שמש שעלולים להאיץ את השפלה מוקדמת של המדרכה. פעולה זו תגן הן על משטח המדרכה והן על מעיל החותם שלו מפני בלאי שנגרם על ידי השמש.

חפש אטמי סדקים מבוססי תחליב אספלט המכילים חול ולטקס למתיחה נוספת על משטחי אספלט כדי למנוע החלקה של אנשים, והחלקת צמיגי רכב. זה ישמור על אנשים בטוחים, תוך הגנה על צמיגי רכב מפני החלקה.

מהו איטום אספלט גומי?

חומרי איטום אספלט מגומי הם מוצרים ברמה מסחרית שנועדו לתקן סדקים בחניה. על ידי איטום פגמים אלה לפני שהם מתפתחים לבורות, אטמי אספלט מגומי חוסכים כסף ומאריכים את תוחלת החיים של שביל הגישה שלך.

סילר הוא תערובת של אספלט ופולימרים המחוממים לכ-400 מעלות צלזיוס בקומקומי התכה עם מעיל שמן. לאחר החלתו לתוך סדקים במדרכה, נוזל זה מתקשה למחסום חסין לחות בלתי חדיר כדי לעזור לשמור על שביל הגישה שלך במיטבו ולהגן עליו מפני נזקי גשם או שלג. אוטם זה ישמור אותו נראה במיטבו תוך הגנה עליו מפני חדירת מים או נזק שחיקה פוטנציאלי שנגרם על ידי גשם או שלג.

קרני אולטרה סגול לא ידהו או יפגעו במראהו לאורך זמן, מה שהופך את המוצר הזה לקל לשימוש עם מברשת, רולר או מרסס צבע.

לבסוף, זה אוטם יכול להיות מותאם אישית עבור מראה משופר והוסיף הגנה מפני גשם ושלג. במחיר חסכוני נקודה, שלה 10-שנה תוחלת חיים מספק את אבטחת של שנמשך הגנה עבור שלך בחניה מים חדירה או נזק מפני גשם או שלג.

לפני החלת כל סוג של אוטם, ודא שהמשטח שלך נקי מכתמים או לכלוך. גם, לאפשר 24 שעות עבור זה כדי להגדיר כראוי לפני המאפשר תנועה חזרה על שביל הגישה שלך לאחר יישום של אוטם.