ציפוי ננו למקלחת

שימוש בציפוי ננו למקלחת שלך יכול לעזור להפחית נזקי מים לשירותים שלך. זה מועיל במיוחד אם אתה גר בבית שנמצא באזור שיש בו טמפרטורות גבוהות או גשמים. ציפוי ננו יכול גם להגן על המקלחת שלך משריטות וכתמים. קל מאוד ליישם ולהסיר ציפוי ננו וניתן להשתמש בו גם על זכוכית וגם על פלדת אל חלד.

מה זה ציפוי מים ננו?

שימוש בציפוי ננו למקלחת הוא דרך טובה לשמור על חדר האמבטיה שלך נקי ובריא. לא רק שהיא מרחיקה מים ועובש מהמקלחת, היא גם מפחיתה את תנודות הקורוזיה והטמפרטורה. זה גם יוצר משטח חלק, הידרופובי.

אפשר להחיל מעילי ננו על כל משטח. אתה יכול להשתמש בהם במקלחת, קירות, רצפות ואפילו ציוד רפואי. היתרונות כוללים דוחה מים, עמידות להשפעה, תכונות אנטי-בקטריאליות, ועוד. הם גם מפחיתים את התחזוקה של המצע.

ציפוי ננו למקלחון מקל על הניקיון ועוזר להימנע מכתם. ציפוי הננו מספק משטח הידרופובי חלק המונע מהלכלוך והנוזלים להידבק אל פני השטח. זה גם יוצר אפקט חרוז מים, שגורם למים לזרום מעל פני השטח מהר יותר.

ננוקואטינג אינם עמידים בפני כימיקלים קשים, ולכן אין להשתמש בהם בשיתוף עם סיבי מיקרו. יש להם גם תוחלת חיים מוגבלת. עם זאת, עם טיפול ותחזוקה הולמים, הם יכולים להימשך כמה שנים. הם גם מקטינים את כמות המים המשמשים לניקוי, מה שהופך אותם להשקעה טובה.

מעילי ננו משמשים גם למעילים נגד גרפיטי. בנוסף, מעילים מבוססי ננוטכנולוגיה יכולים לשפר את הניקיון של אזורים ציבוריים כמו חדרי רחצה.

כיצד מנקים זכוכית מקלחת עם שכבת ננו ?

בין אם יש ברשותך מסך מקלחת חדש או קיים, יהיה עליך לנקות אותו. אחרי הכל, מסכי מקלחת עשויים מפולימרים סינתטיים והם בדרך כלל מלוכלכים. בעזרת תמיסת ניקוי נכונה תוכל לגרום למסך המקלחת שלך להבריק ולהבריק.

הצעד הראשון הוא להסיר עפר עם סחוס או ספוג. לתוצאות הטובות ביותר, נסה להשתמש בבד מיקרו סיבים. ואז, לרסס את המסך עם תמיסת חומץ לבנה. לאחר שטיפה, אתה יכול להשתמש בניקוי חלונות מסחרי. אם אתה מתכוון להשתמש בחומץ, תוודא שאתה קונה חומץ לבן מזוקק. זה יחסוך לך כסף בטווח הארוך.

בזמן שאתה בזה, אתה צריך להשתמש מברשת קרצוף כדי להיכנס לפינות האלה. כדי להוציא את המירב מהטכניקה הזאת, לשפשף בתנועה מעגלית. אפשר גם להשתמש בסודה לשתייה כדי לנקות את המסך. זו גם הדרך הכי טובה וקלה לנקות מסך ננו מקלחת.

לבסוף, אתה צריך להשתמש תמיסת ננו ניקוי כדי לשמור על האור של מסך המקלחת שלך. אפשר למצוא אותם בחנויות לציוד לשירותים. בניגוד לניקוי כימי, פתרון זה לא יפגע בזכוכית.

NanoCoating מונע לימסקייל מלהצטבר במסך המקלחת שלך. זהו גם הפתרון היעיל ביותר לשמירה על ניקיון המקלחת.

מה זה ציפוי ננו לזכוכית?

הוספת ציפוי ננו לכוס במקלחת שלך היא דרך נהדרת להקל על הניקיון. ננוקואטים הם הידרופוביים, מה שאומר שהם מונעים מזיהומים להידבק לזכוכית. הם גם יוצרים שכבה של ניקוי עצמי. הדבר עוזר למנוע מכתמים לדבוק ו ”לחרוז” מים.

מעילי ננו לזכוכית הם אופציה מצוינת להגנה על המקלחת, המראות או השמשה הקדמית ממים ועפר. ניתן להחיל אותם על משטחים חדשים או על משטחים קיימים. הם גם מגנים מפני חריטה וזיג. הם יציבים אולטרה סגול, מה שהופך אותם לגדולים עבור משטחי זכוכית חיצוניים.

זכוכית המקלחת נתונה לעתים קרובות למרבצי מינרלים, אשר יכולים להיגרם על ידי סבון, שומני גוף ומים. קשה מאוד להסיר את ההפקדות האלה. הוספת ציפוי לכוס המקלחת שלך תחסל את מרבצי המינרלים ותקל על ניקוי.

קל ליישם מעילי ננו, וזה נהדר. אפשר לנקות אותם עם מים ובד מיקרו סיבים. הם גם עוזרים לחסל חלאות סבון, והם מפחיתים את השימוש במים.

ציפוי ננו לזכוכית למקלחות גם דוחה מים ועפר, ומאפשר לזכוכית להיראות נהדר ולהחזיק מעמד זמן רב יותר. הם עוזרים למנוע גידול עובש, וזו סיבה נוספת להוסיף ציפוי למקלחת שלך.